Vi holder lukket over sommeren og ønsker ikke at du skal gå forgæves – derfor annoncerer vi det i god tid, på den måde kan du nå at vende dig til tanken.
UGE 22 ÅBENT SOM NORMALT
UGE 23 ÅBENT SOM NORMALT
UGE 24 LUKKET – PERSONALET ER PÅ FOLKEMØDET
UGE 25 ÅBENT SOM NORMALT
UGE 26 ÅBENT SOM NORMALT
UGE 27 – UGE 33 LUKKET
Grunden til at vi holder lukket over en så lang periode, er dels fordi at vi har begrænset udeservering, og dels fordi temperaturen på Stâuan bliver så høj, at det for både personale og gæster er bedre med en lang pause.
Vi håber at du forstår – og glæder os til at åbne efter sommeren med fornyet energi
Kærlig hilsen
Os i Stâuan